Fibaro to prawdopodobnie najbardziej zaawansowany na świecie system inteligentnego domu.
A inteligentny dom to nic innego jak zbiór czujników, sensorów i modułów sterowanych aplikacją obsługującą inteligentne zarządzanie światłem, ogrzewaniem, wentylacją oraz sterowanie urządzeniami audio/wideo.
Fibaro to kompletne i wydajne rozwiązanie do monitorowania i zarządzania Twoim domem.
Zaleta systemu Fibaro to bezinwazyjna instalacja. Już nie musisz kłaść setek metrów czy kilometrów kabli. Nasze zminiaturyzowane moduły instaluje się w dowolnej puszce podtynkowej za włącznik np: światła, rolety, itd. i działają w każdej instalacji.
Jako jedyny na rynku, w instalacjach bez przewodu neutralnego (starego typu) potrafi sterować oświetleniem typu LED, czy świetlówkami.
Elementy systemu automatyki domu nie “łączą” się trwale z infrastrukturą. Robisz remont mieszkania, burzysz ściany i zmieniasz koncepcje, nie przejmuj się, wyjmij moduł ze ściany i zainstaluj w nowym położeniu. Dzięki sieci mesh, nowy moduł odświeży swoje położenie i będzie dalej współpracował z pozostałymi elementami systemu.
Kompatybilność i technologia Z-wave
Kompatybilność systemu Fibaro do automatyzacji domu daje pełną swobodę sterowania i komunikacji, współpracuje bowiem z większością telefonów komórkowych, dostępnych na rynku.
Funkcjonuje w połączeniu z urządzeniami bezprzewodowymi ponad 300 niezależnych producentów i wszystkimi pozostałymi produktami, którymi sterować mogą konkurencyjne systemy.
Sam sprawdza i monitoruje stan poszczególnych urządzeń, a w razie potrzeby informuje Ciebie o wystąpieniu zdarzenia. Jako jedyny na rynku zna dokładne położenie otwarcia rolety, markizy, itp. Automatycznie się uaktualnia. Sam robi kopie zapasowe ustawień na zewnętrzne serwery. Elementy zasilane bateryjnie ze sporym wyprzedzeniem zaczną przypominać się o wymianie baterii. Gdy wyjedziesz na urlop i zapomnisz wyłączyć ogrzewanie, FIBARO wyśle wiadomość z pytaniem, czy ma to zrobić za Ciebie.
Żyj oszczędniej i bezpieczniej
Inteligentny budynek dba też o bezpieczeństwo twoje i twojej rodziny, gdyż umożliwia integrację z istniejącym systemem alarmowym.
Każdy element systemu może działać niezależnie od centrali. W przypadku uszkodzenia centrali, gdy system wykryje np: pożar, każdy element samoistnie podejmie decyzje o otwarciu rolet, okien, drzwi, uruchomieniu oddymiania, itd.
Do zdalnego zarządzania nie wymaga połączenia vpn ani stałego adresu IP.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Ochrona danych osobowych RODO
Ochrona danych osobowych
Niniejsza nota zawiera informacje, których podanie jest wymagane przepisami art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych* (RODO) i jest przekazywana Abonentowi przy zawarciu Umowy Abonenckiej z Firma Handlowo-Usługowa „Adnex”
ADMINISTRATOR:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Firma Handlowo-Usługowa „Adnex”, dalej: Operator lub Administrator.
Dane kontaktowe Administratora: Firma Handlowo-Usługowa „Adnex”, ul. Mikołaja Frysztackiego 32, 38-130 Frysztak NIP 819-128-06-05, REGON 371093793, bok@adnex.pl
CELE, W JAKICH SĄ PRZETWARZANE DANE OSOBOWE:
Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu:
a) zawarcia, wykonywania umowy z Operatorem,
b) dochodzenia roszczeń z tytułu usług świadczonych przez Operatora,
c) oceny Państwa wiarygodności płatniczej,
d) marketingu bezpośredniego Operatora i jego usług,
e) wysyłania informacji handlowych,
f) profilowania, w celu jak najlepszego dostosowania oferty usług Operatora,
g) prowadzenia analiz na potrzeby działalności Operatora,
h) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Operatorze.
PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
a) Państwa zgoda, przy czym dotyczy to czynności realizowanych z wykorzystaniem Państwa numeru telefonu kontaktowego lub/i adresu e-mail:
poprzedzających zawarcie umowy z Operatorem,
podejmowanych w celu wykonania umowy lub dochodzenia roszczeń z tytułu świadczonych usług,
polegających na marketingu bezpośrednim Operatora i jego usług, a ponadto stosowania faktur elektronicznych oraz dostarczania drogą elektroniczną informacji i zawiadomień wymaganych przepisami prawa,
b) zawarcie, wykonanie umowy z Operatorem,
c) wypełnianie obowiązków prawnych ciążących na Operatorze, przy czym dotyczy to w szczególności:
wystawiania i przechowywania faktur,
rozpatrywania reklamacji,
zapewniania bezpieczeństwa i integralności sieci i usług,
d) prawnie uzasadniony interes realizowany przez Operatora, przy czym dotyczy to:
marketingu bezpośredniego Operatora i jego usług,
dochodzenia roszczeń,
wykrywania nadużyć i zapobiegania im,
oceny wiarygodności płatniczej,
wsparcia obsługi,
profilowania, celem jak najlepszego dostosowania oferty usług Operatora,
prowadzenia analiz na potrzeby działalności Operatora.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Państwa dane osobowe będą przechowywane:
a) przed zawarciem umowy, w okresie jej obowiązywania, a po jej zakończeniu w okresie dochodzenia roszczeń,
b) przez czas niezbędny dla wykonania obowiązków prawnych ciążących na Operatorze lub realizacji prawnie uzasadnionych interesów Operatora,
c) do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
d) do czasu wycofania zgody lub realizacji celu, w jakim tej zgody udzielono, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
NOTA INFORMACYJNA
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
PRAWA OSOBY, KTÓREJ DOTYCZĄ DANE OSOBOWE:
W dowolnym momencie mogą Państwo wycofać swą zgodę lub wnieść sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem działań opartych na Państwa zgodzie sprzed jej wycofania. Prawo sprzeciwu przysługuje w razie przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego, w tym profilowania powiązanego z marketingiem bezpośrednim. W razie skorzystania z tego prawa, Operatorowi nie wolno już przetwarzać Państwa danych do takich celów. Sprzeciw można wnieść także z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą. Dotyczy to sytuacji, kiedy przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. W takim przypadku Operatorowi nie wolno już przetwarzać tych danych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Prosimy pamiętać, że prawo sprzeciwu nie dotyczy sytuacji, kiedy przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy, ani nie dotyczy sytuacji, kiedy przetwarzanie jest niezbędne dla wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
Przysługuje Państwu także prawo:
a) dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli uzyskania informacji, czy przetwarzane są Państwa dane osobowe oraz informacji dotyczących
takiego przetwarzania,
b) sprostowania danych w razie, gdy są one nieprawidłowe lub niekompletne,
c) niezwłocznego usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania danych,
d) przenoszenia danych, czyli prawo otrzymania dostarczonych Operatorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi,
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH:
Odbiorcami Państwa danych osobowych są partnerzy handlowi (agenci, sponsorzy), przedsiębiorcy telekomunikacyjni, podmioty prowadzące windykację należności, banki, firmy zapewniające obsługę informatyczną, instytucje płatnicze, operatorzy pocztowi, przewoźnicy i kurierzy, podmioty świadczące usługi druku faktur i korespondencji masowej dla Operatora, biura informacji gospodarczej, podmioty świadczące usługi archiwizacji, badania opinii publicznej dla Operatora, agencje reklamowe, monterzy i partnerzy świadczący usługi techniczne dla Operatora, podmioty świadczące obsługę księgową, podatkową, prawną i doradcy biznesowi.
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie, jakim obowiązujące przepisy prawa nakładają na abonenta obowiązek podania
swoich danych przy zawieraniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub na potrzeby realizacji uprawnień przysługujących abonentom.
W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Podanie danych osobowych jest natomiast warunkiem zawarcia umowy z Operatorem.
Odmowa podania danych osobowych oznacza brak możliwości zawarcia z Operatorem umowy o usługi telekomunikacyjne lub jej zmiany. Zakres danych określa formularz umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych stosowany przez Operatora. Operator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy obejmujący państwa członkowskie Unii Europejskiej, Norwegię, Islandię, Liechtenstein, ani do organizacji międzynarodowej. Informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym informacje o Państwa prawach, mogą Państwo otrzymać kontaktując się z nami pod numerem telefonu Infolinii Obsługi Klienta 172 777 660 wewnętrzny 11, oraz na stronie www.adnex.pl/rodo.