Zanim skontaktujesz się z naszą firmą, sprawdź kilka istotnych rzeczy:
czy antena skierowana jest w stronę nadajnika i czy wisi prawidłowo zamontowana,
czy wszystkie wtyczki są prawidłowo podłączone tzn. wtyk od kabla prowadzącego do anteny do gniazda POE, natomiast drugi kabel idący do komputera lub routera do gniazda LAN,
czy kable od instalacji internetowej nie są uszkodzone,
czy połączenie sieciowe jest włączone w panelu sterowania,
czy dostępu do Internetu nie blokuje jakiś program zainstalowany na komputerze,
czy na pozostałych urządzeniach również nie działa Internet,
czy inny komputer nie obciąża pełnej przepustowości łącza,
czy zasilacze od urządzeń do odbioru internetu są ciepłe, lub jeśli posiadają czy świecą się diody,
czy urządzenia nie są zawieszone, ( należy wypiąć zasilacze na minutę z prądu, po czym je ponownie podpiąć – po trzech minutach Internet powinien wrócić),
czy terminal jest włączony do prądu
czy kontrolki na terminalu świecą w kolorze zielonym i niebieskim- ( oznacza że wszystko prawidłowo)
czy kontrolki na terminalu świecą na czerwono ( oznacza brak sygnału ze światłowodu lub uszkodzony kabel światłowodowy)
czy terminal nie jest zawieszony ( należy wypiąć zasilacz na minutę z prądu, po czym je ponownie podpiąć)
Zgłaszanie awarii
Każdorazową usterkę należy zgłaszać telefonicznie, sms, email bądź osobiście w biurze Pn – Pt w godz.: 8:00 – 17:00. Należy opisać problem, podać adres gdzie występuje problem, dane abonenta, oraz telefon kontaktowy.
(poniedziałek -piątek od 8.00-17.00, sobota od 8.00 – 12.00)